Váš dar pro ně znamená víc
Pro rodiny, které zasáhla vážná nemoc, představuje naději, porozumění i méně starostí.
Nadace Dobrý anděl pomáhá rodinám, v nichž se objevilo onkologické onemocnění, nebo ve kterých dítě trpí jiným závažným dlouhodobým onemocněním, kvůli němuž se rodina dostala do těžké životní situace.
Představujeme nový televizní spot, který již brzy můžete vidět nejen na obrazovkách České televize. Jeho hlavními hrdinkami jsou Anežka a Eliška, obě procházejí léčbou akutní leukémie, spolu se svými rodinami. Kromě spotu uvidíte na našich sociálních sítích a webu v průběhu roku také videa, která jsme pro Vás natočili s rodinami, dárci, lékaři či zástupci spolupracujících organizací o tom, co pro ně pomoc znamená. Celou kampaň pak doplňují fotografie rodin, které uvidíte na plakátech v některých městech nebo v tisku, a také rozhlasový spot.
Anežka, františek, vítek, Monika a Ondřej
Anežka se od října 2017 potýká s akutní leukémií
„Díky pravidelným příspěvkům Dobrých andělů jsme se z velké části mohli oprostit od starostí s financemi a po celou léčbu myslet jen na to nejdůležitější v našem životě - na děti, uzdravování Anežky a na to, abychom jim celé toto období mohli být neustále nablízku. Všem, kteří pomáhají nejen nám, ale i ostatním, patří srdečně poděkování.“
Eliška, jůlinka, Jana a Vít
Eliška se od prosince 2016 potýká již podruhé s akutní leukémií
„Než dcera onemocněla, byla pro nás nadace ‚jen‘ reklamou na plakátě. Teď jsou pro nás příspěvky od Dobrých andělů každý měsíc obrovskou pomocí. Setkali jsme se i s tím, že nám je lidé záviděli. Raději bychom ale dali všechny peníze světa, aby byla Eli ušetřena veškeré léčby, injekcí apod. Kdo se nedostal do této situace, těžko ji chápe. Podporu od Dobrých andělů využíváme pro Elišku - na dopravu do nemocnice, nákup speciálních pomůcek, jídla, podpůrných výživových doplňků a léků. Některé výdaje jsou pro nás i po letech překvapením.“
Poděkování
Děkujeme aktérům spotů, kteří s námi strávili natáčecí dny ve snaze přiblížit potřebu pomoci či svůj pocit z dávání i dalším lidem na základě vlastních zkušeností.
Již po několikáté děkujeme týmu Stink Prague pod vedením Kláry Králíčkové a Andrey Chadimové, který videa produkoval. Natáčení televizních spotů proběhlo pod taktovkou režiséra Petra Simona, asistenta režie Petra Němečka a kameramana Davida Hofmanna. Videa s výpověďmi rodin a dárců vytvořil Jiří Švorc a o focení vizuálu kampaně se postaral Martin Tiso. Postprodukci televizních spotů zajistili PFX.TV a Robota.cz, u ostatních videí se o ni pak postaral Michal Chadima. Za hudební podkres s názvem Light Museum děkujeme Snow Palm. Zvuk nám zajistil Soundsquare.
Pronájem techniky nám laskavě zajistili Biofilms Rental, Vantage, Switch off, Arri, Light service a Ondřej Boček. Za podporu děkujeme také Mecca Club Prague, Fakultní nemocnici Motol, Nadačnímu fondu Krtek, Pragovce, Muzeu Brněnska a Vile Löw-Beer, kteří poskytli zázemí pro natáčení.
S podporou kampaně pomáhají i další mediální partneři, jimž bychom chtěli také poděkovat. Děkujeme také všem ostatním (štábu, všem rodinám, dárcům, lékařům a dalším zdravotnickým pracovníkům, kolegům z jiných neziskových organizací…), kteří se na celé kampani podíleli.