Nadace Dobrý anděl získala ocenění Honorary Superbrand 2016
23.9.2016, Andělský blog, O Dobrém andělovi, Pod pokličkouTitul Superbrands je udílen značkám, které vzejdou ze spotřebitelského průzkumu agentury GfK. Závěrečný výběr vítězných značek určuje odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Zohledňuje kritéria, jakými jsou známost, budování značky, inovace či prestiž.

Výkonná ředitelka Šárka Procházková přebírá ocenění Honorary Superbrand
„Honorary Superbrand si velmi vážíme. Je oceněním také všem společnostem, které nám pomáhají nadaci rozvíjet, ale i Dobrých andělům za finanční podporu rodin s dětmi. Děkujeme,“ reagovala na udělení titulu Šárka Procházková, výkonná ředitelka nadace Dobrý anděl.
Systém pomoci nadace Dobrý anděl umožňuje několika desetitisícům dárců pravidelně pomáhat více než 2 300 rodinám s dětmi v tíživé situaci. Každý dárce, Dobrý anděl, vidí konkrétní příběhy rodin, které zasáhla vážná nemoc. Provozní náklady nadace jsou hrazeny jejími spoluzakladateli a dalšími filantropy, aby příspěvky dárců mohly být odevzdávány do posledního haléře.

Výkonná ředitelka Šárka Procházková a marketingová manažerka Dobrého anděla Markéta Křížová s oceněním